Photobucket

Tayt nedir aga?

      Şu taytı üretenin Allah bin türlü belasını versin. Ayrıca bu bayanlarında ne yapmaya çalıştığına anlam verebilmiş değilim. Önce vucudu saran taytla başladılar işe. Sonra bazı cüretkerlar çıktı ve tayt diye o transparan görünümlü, tayt mı yoksa kilotlu çorap mı belli olmayan tekstil üretimi malzemeyi kıçlarına giyip çıktılar. Tunikler gitgide kısaldı ve kalça loblarının tam bittiği noktaya kadar çıktı. 
    Noluyoruz ya. Çarşıda gezemiyorum sağa sola bakmaktan kafam kopuyodu. Hele geçen haftasonu bi İzmir yaptım mahvoldum. Kardeşim bakılmaktan mı hoşlanıyosunuz, teşhirçimisiniz anlamadım. Bakmamak mümkün mü ya? Hatun kişi giymiş transparan taytı, kıçının ucunda biten bi tunik, bacaklarda güzel olunca, anında gözler üstünde. Hadi ben testesteron sahibi, organ! sahibi adamım, beni bırak diğer bayanlarda bakıyo. Ha ben şehvetle bakıyorum tabi. Yahu amacın masturbasyona hayal malzemesi olmaksa başarılısın. Yada kıyıda köşede taciz veya tecavüze uğramak istiyosan boşa uğraşma gel bana, benim evim boş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder